.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه کربلا:
مازندرانی ها ۱۵۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
فرمانده سپاه کربلا گفت: مردم نوعدوست استان از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در قالب کمک مومنانه به نیازمندان اهداء و کمک کردند.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در حاشیه آئین نهضت کمک‌های مومنانه با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شد، گفت: امروز نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی و دو هزار بسته نوشت افزاری توزیع شده است.

وی با اظهار اینکه برای بسته‌های معیشتی در سال جاری ۸۶ میلیارد تومان صرف شد، گفت: امروز نیز برای بسته‌های معیشتی شش میلیارد تومان و برای نوشت افزارها ۵۰۰ میلیون تومان صرف شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امسال ۷۸۳ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد، ارزش آن را ۲۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: هزینه این جهیزیه‌ها از سوی خیران، مردم و پایگاه‌های مقاومت تأمین شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به طرح‌های هفته بسیج، اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: این برنامه فردا در مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

وی اجرای دو هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در هفته بسیج ۹ هزار ویژه برنامه اجرا شده است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.